Βρισκεστε εδω : ΑΡΧΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΑΡΘΡΑ

Δυσμενής εξέλιξη για τα λαϊκά συμφέροντα

Τις χρόνιες επιδιώξεις ντόπιων και ξένων μονοπωλιακών ομίλων, που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και θέλουν να βάλουν στο «χέρι» τη ΔΕΗ, έρχεται να ικανοποιήσει η κυβέρνηση με το νομοσχέδιο που έδωσε προχτές στη δημοσιότητα και προβλέπει το «σπάσιμο» της εταιρείας σε δύο κομμάτια, την άμεση ιδιωτικοποίηση του πρώτου και τη σταδιακή εκποίηση μετοχικού ποσοστού του δεύτερου. Η νέα εταιρεία που θα δημιουργηθεί, η «μικρή ΔΕΗ», θα λάβει ως «προίκα» από την κυβέρνηση, λιγνιτικές, υδροηλεκτρικές και μονάδες ηλεκτροπαραγωγής με καύσιμο φυσικό αέριο, συνολικής παραγωγικής δυναμικότητας 2.300 MW, 7 ορυχεία λιγνίτη και σχεδόν 2 εκατ. πελάτες, ιδιώτες και επιχειρηματίες, που μέχρι σήμερα προμηθεύονται ρεύμα από τη ΔΕΗ.

Περισσότερα...

Πίσω από τα παζάρια, η ζωή μας.

Απαγορευτικό βάζει η τρόικα στις προεκλογικές προσδοκίες του Αντώνη Σαμαρά και η λεγόμενη διαπραγμάτευση εξελίσσεται σε γυμνάσια διαρκείας για την κυβέρνηση. Οι δανειστές, αρνούμενοι να συναινέσουν στην παροχή μέρους του πρωτογενούς πλεονάσματος σε κοινωνικές παροχές, προκαλούν σοβαρούς πονοκεφάλους στον Αντώνη Σαμαρά, αφαιρώντας από τη φαρέτρα του το μοναδικό όπλο που διέθετε.

Περισσότερα...

Τρόικα-κυβέρνηση-Ε.Ε. συνεχίζουν την κοροϊδία

Οι μάσκες πέφτουν. Οι παντελώς λανθασμένες «συνταγές», που τρόικα-κυβέρνηση παρουσίασαν ως «φάρμακο», αποδεικνύονται «φαρμάκι» για την οικονομία, δηλητηριάζοντας την κοινωνική συνοχή.

Κλασικό παράδειγμα της «αστοχίας», τα μέτρα για την «εσωτερική υποτίμηση», όπως πιο κομψά αποκαλούν τη φτωχοποίηση μεγάλου μέρους των πολιτών.

Περισσότερα...

Όμορφα διόδια – όμορφα ξηλώνονται!

Ληστεία άνευ προηγουμένου! Για την ακρίβεια: Η άνευ προηγουμένου ληστεία και το χαράτσωμα των λαϊκών στρωμάτων κάθε φορά που διασχίζουν κάποιο τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου, συνεχίζεται. Και εντείνεται!

   Οι μισθοί εξατμίστηκαν, οι συντάξεις λεηλατήθηκαν, αλλά από το 2008 που ιδιωτικοποιήθηκαν οι αυτοκινητόδρομοι τα χαράτσια των διοδίων αυξήθηκαν ακόμη και… κατά 500%, ανάλογα με την κατηγορία του οχήματος. Πλέον μια διαδρομή με ΙΧ από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη μόνο σε διόδια στοιχίζει 26,45 ευρώ και 52,90 ευρώ μετ’ επιστροφής. Αν περάσεις και από την Αττική Οδό στοιχίζει 58,50 ευρώ. Περισσότερο και από τη βενζίνη…

Περισσότερα...

Το μπλακ άουτ της εποπτευόμενης ελληνικής προεδρίας

Προφανώς οι τοποτηρητές των τροϊκανών κυβερνήτες μας  έχουν την αξίωση σιγής νεκροταφείου –ούτε να βήξουμε που λέει ο λόγος δεν επιτρέπεται – προκειμένου να μην εκτεθεί η ελληνική προεδρία.

Έτσι η επίσημη τελετή ανάληψης των καθηκόντων της προεδρίας συνοδεύτηκε από απαγόρευση διαδηλώσεων και κυκλοφορίας στις κεντρικές αρτηρίες (με τους ιθαγενείς να δεινοπαθούν για μια ακόμη φορά στους δρόμους που αναγκαστικά εκτρέπονταν η κυκλοφορία).

Οποιαδήποτε έκφραση αποδοκιμασίας απέναντι στην προεδρία και την ατζέντα που προωθεί έπρεπε να «χτυπηθεί», ακόμη κι αν αυτή είχε θεσμική έκφραση όπως στην περίπτωση του Τσίπρα που επέλεξε να μην παραστεί στην τελετή της έναρξης.

Περισσότερα...

Κατάλογος